Otázky a odpovede | Idylika

Váš košík.

Žiadne položky v košíku

FAQ

O stránke

  • Na čo slúži tento portál?

    Náš portál Vám umožňuje objednať si našu kávu, čaje alebo ďalšie produkty z našej ponuky.
  • Je registrácia povinná?

    Nie, registrácia vôbec nie je povinná. Registrovaním sa ale získate množstvo praktických výhod, ako napríklad predvyplnené údaje pri objednávke, možnosť vytvoriť si domácu, pracovnú adresu, či pracovnú adresu a objednávku tak potvrdiť na 3 kliknutia.
  • Položka je v košíku a ja ju nechcem.

    Odstránite ju jednoducho - buď v rýchlom prehľade košíka alebo priamo v košíku. Ak ste v rýchlom prehľade košíka, ktorý je dostupný po kliknutí na ikonu košíka tak po stlačení červenej ikony krížika alebo ak sa práve nachádzate v košíku pri rekapitulácií objednávky tak tlačidlom - (mínus) alebo po kliknutí na ikonu koša. Odstránenie už len potvrdíte v potvrdzovacom okne - to aby ste si niečo z košíka neodstránili náhodou
  • Kto ho môže využívať?

    Všetky fyzické osoby nad 16 rokov. Nakupovať môžete ako bežný spotrebiteľ alebo ako podnikateľ na firmu.
  • Aké výhody prináša registrácia?

    Registrovaním sa môžete Idyliku objednávať efektívnejšie a rýchlejšie, pretože systém si zapamätá a automaticky vyplní vaše osobné údaje pri objednávke. Nemusíte tak opakovane vypĺňať meno, priezvisko, telefónne číslo, e-mail a adresu. Objednávku potom dokončíte na 3 kliknutia. Do systému si dokonca môžete uložiť domácu, pracovnú alebo akúkoľvek inú adresu, ktorú si systém zapamätá a pri objednávke sám vyplní.
  • Ako potvrdím objednávku?

    Skontrolovanú objednávku potvrdíte kliknutím na tlačidlo "Objednať s povinnosťou platby". Prosíme Vás, aby ste pred potvrdením objednávky skontrolovali všetky uvedené údaje. Po potvrdení objednávky ich nebude možné zmeniť.

Adresy

  • Ako si môžem uložiť adresu?

    Adresu je možné si uložiť pri vytváraní objednávky v košíku alebo priamo v profile. Prihláste sa a v sekcií "Moje adresy" môžete spravovať svoje adresy. Kliknutím na tlačidlo pridať novú adresu Vás systém vyzve aby ste vyplnili údaje pre Domov, Práca alebo Iná. Inú adresu, ktorú pravidelne využívate si môžete pomenovať ako chcete - napríklad Babka a Dedko.
  • Sú moje adresy verejné?

    Nie, v žiadnom prípade nie sú verejne prístupné. Vidíte ich len Vy a k nám do Idylky sa odošle len tá adresa, na ktorú ste si práve objednali a to bez toho aby sme vedeli ako ju voláte.
  • Adresa domov, práca a iná?

    Systém ponúka možnosť uložiť si adresu domova, práce alebo iného, často využívaného miesta - napríklad adresu Babky a dedka, ktorým pravidelne objednávate kávu alebo iný tovar. Pri vytvorení objednávky potom už len kliknete na jedno z tlačidiel, ktoré zvolenú adresu samo vyplní.
  • Môžem adresy neskôr upraviť alebo vymazať?

    Áno, adresy je možné spravovať úplne jednoducho cez Váš profil. Prihláste sa a v sekcií "Moje adresy" môžete aktuálnu adresu kliknutím na príslušnú ikonku alebo tlačidlo zmeniť, vymazať alebo pridať novú.

Košík

  • Na čo slúži košík?

    Košík predstavuje Váš elektronický nákupný košík podobne ako v bežnom kamennom obchode. Môžete do neho pridať na čo máte chuť, keď v ňom bude všetko, čo ste chceli, tak ho zaplatíte. Objednané položky Vám následne doručíme na uvedenú adresu alebo si po ne prídete (v prípade voľby osobného prevzatia).
  • Ako pridám produkt do košíka?

    Jednoducho. Kliknite na názov alebo fotografiu produktu. Otvorí sa Vám detail produktu. Pod krátkym popisom produktu umiestneným pod názvom produktu sú tlačidlá na pridanie do košíka. Počet položiek môžete vpísať alebo upraviť tlačidlami + a - nastavíte a následne voľbu potvrdíte kliknutím na zelené tlačidlo "Pridať do košíka". K objednávke je v košíku možné pridať poznámku - ak máte špeciálnu požiadavku.
  • Ako skontrolujem, či som si správne objednal?

    Otvorte košík kliknutím na tlačidlo "Košík" a zobrazí sa Vám rekapitulácia objednávky. Tu uvidíte všetky produkty, prílohy a poznámky. Ďalej môžete pokračovať ďalším výberom z ponuky alebo potvrdením objednávky.
  • Ako sa dostanem do košíka?

    Kliknutím na tlačidlo "Košík" v hornej časti obrazovky s ikonou nákupnej tašky, na ktorej je číslom zobrazený počet produktov, ktoré už obsahuje sa Vám zobrazí rýchly prehľad košíka. Ak chcete tieto položky kúpiť stačí kliknúť na tlačidlo "Prejsť k objednávke" - tak sa dostanete k rekapitulácií objednávky, kde môžete zadať svoje údaje a vybrať spôsob doručenia a spôsob platby.
  • Môžem objednať viac kusov?

    Samozrejme. Počet kusov upravíte tlačidlami + alebo -, prípadne hodnotu môžete vpísať ručne. Následne kliknite na tlačidlo s ikonou košíku s nápisom "Pridať do košíka" a do košíka tak pridáte požadované množstvo.

Objednávka

  • Ako vytvorím objednávku?

    Tak, že do košíka vložíte kávu, čaj alebo iný produkt, ktorý chcete objednať. Následne si otvoríte košík. Zobrazí sa Vám rýchla rekapitulácia objednávky. Ak ste na nič nezabudli, kliknutím na tlačidlo "Prejsť k objednávke" kde nájdete rekapituláciu objednávky. Ak ste prihlásení a máte v profile vyplnenú adresu, systém údaje vypíše za Vás. Inak je nutné vyplniť údaje: Meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefón, adresu. Zvoľte spôsob doručenia, typ platby, a objednávku potvrďte.
  • Adresu nemám uloženú a chcem to urobiť teraz.

    Tak v objednávke v časti "Adresa doručenia" vyplňte údaje a zvoľte, či ju chcete uložiť ako adresu "Domov" alebo "Práca". Ak ju chcete uložiť ako inú, urobíte tak cez svoj profil a časť "Moje adresy".
  • Môžem nakupovať na firmu?

    Áno, samozrejme. Stačí vyplniť firemné údaje. My Vám vystavíme faktúru podľa nich.
  • Je možné zrušiť zadanú objednávku?

    Objednávku, ktorú sme potvrdili nie je možné zrušiť. Môžete však odstúpiť od zmluvy. Ak objednávka ešte nebola vyexpedovaná a odovzdaná kuriérovi a ju chcete zrušiť nič sa nedeje, len nám dajte, prosím, čím skôr vedieť na číslo 0905 333 440 alebo mailom na [email protected].
  • Mám uložené adresy a chcem vyplniť adresu práce.

    Tak v časti "Adresa doručenia" kliknite na tlačidlo "Práca" a údaje sa prepíšu. Farebné tlačidlo Vás informuje o tom, ktorá adresa je práve vyplnená.
  • Ako môžem platiť?

    Za objednávku je možné zaplatiť zvolením zo zobrazovaných spôsobov. Ak je možný len 1 spôsob platby, napríklad online, iný spôsob nebude možné vybrať.
  • Môžem nakúpiť na firmu a nechať si objednávku doručiť inde?

    Iste. Vyplňte firemné údaje - podľa nich Vám vystavíme faktúru a vyplňte dodaciu adresu - tam Vám objednávku doručí kuriér. Dodaciu adresu nemusíte vypĺňať ak zvolíte doručenie na výdajné miesto Z-point od Packety alebo ak si pre objednávku prídete.